Marktonderzoek

De Belangrijkste Component Van Succesvolle Marketing Onderzoek

De sleutel tot het succes van elk bedrijf is in marketing research. De twee componenten van de marketing van het onderzoek is het onderzoek van uw producten en diensten, alsmede onderzoek van het product of de dienst die u wilt verkopen.

Met een omzet noemen, is het belangrijk dat u de behoeften van uw klanten te bestuderen voordat je zelfs een telefoontje van hen. Wanneer u uit op een oproep, zal uw vertegenwoordiger een vraag over uw producten of diensten en uw marketing research vraag moet ook de beantwoording van deze vraag voor hen. U wilt een reactie die zij zullen gebruiken, niet een die zal ze zetten en uit te voeren krijgen.

Met marktonderzoek, je wilt leren hoe mensen op te roepen met een vertegenwoordiger en wat hun verwachtingen zijn van die oproep te spreken. Als uw vertegenwoordiger is een perfectionist, wilt u misschien dat gesprek te vermijden. Er is geen enkel punt in de tijd te besteden aan iets dat niet werkt. U zult klanten en omzet verliezen gewoon door het negeren van fouten in te bellen.

Het roepen van een bedrijf en de mogelijkheid om een ​​telefoontje terug die je nodig hebt om follow-up met te krijgen is een andere vorm van marktonderzoek. Om succesvol te zijn in deze strategie, moet u de follow-up met uw klanten, zelfs als u geen tijd kunt vinden.